TEATER KATAPULT SØGER SALGS- & PR-ASSISTENT

MED GOD SANS FOR SoMe OG DIGITAL MARKEDSFØRING
(virksomhedspraktik og off. løntilskudsjob; 28-37 timer)


Har du lyst til at få erfaring og netværk i teaterbranchen. Har du flair for at bygge gode kunderelationer op? Banker dit humane hjerte for at påvirke den verden, du lever i? Kan du ”gå ind i folk med træsko på” og inspirere dem til at søge teateroplevelser? Kan du holde mange bolde i luften og samtidig bevare overblikket … så er Teater Katapult måske det rigtige sted for dig?


Hvem er vi?

Teater Katapult flyttede i 2012 til nye og større lokaler på Godsbanen og blev til et 100% professionelt teater, som stadig favner vækstlaget. Vi har nationale og internationale gæstespil og co-producerer og producerer selv 1-2 årlige forestillinger. Teater Katapult har Danmarks største ongoing fortæller-event og – ud over teater på scenen – også det interaktive formidlingskoncept AudioMove til erhvervslivet, turistbranchen og uddannelsessektoren. Katapult arbejder også med udvikling af ny dansk dramatik i Katapult Akademiet. Vi er pt. 5 medarbejdere, en række projektlønnede og mange frivillige.


Vi søger?

Vi har meget travlt og søger derfor en energisk Salgs- og PR-assistent, der har lyst til at blive en del af et lille, ambitiøst team på Teater Katapult. Dine arbejdsopgaver bliver alsidige, men du vil primært få opgaver, der kan hjælpe med at løfte:

- Vores kampagner på de sociale medier samt vedligeholdelse og udvikling af vores hjemmeside.

- Sparring med kommunikationsansvarlig og teaterchef ift. udvikling af den generelle branding.

- Bistand ifm. vores årskortholdere og begyndende erhvervsnetværk.

- Ansvarlig for billetbooking af presse og inviterede, samt hjælp til den daglige kunde- og billethåndtering.

- Salgsaktiviteter og kontakt ifm. gruppesalg til skoler, virksomheder m.m.

- Ad hoc-opgaver, som der normalt er på en lille arbejdsplads.


Du vil referere til vores ansvarlige på kommunikation, PR og salg – og du vil ud over branding indgå i generel sparring på PR- og markedsføringstiltag med den kommunikationsansvarlige og teaterchefen.


Kvalifikationer

Du er udadvendt og kan skabe relationer hurtigt. Du har en vis viden og indsigt i kultur- og underholdningsbranchen. Du skriver godt. Du er noget af ”en ørn” til de sociale medier (Facebook/ Instagram) – og ikke mindst er du ikke bange for at tage telefonen og kontakte folk ifm. salg.

Du har lyst til at arbejde i et til tider kaotisk og hektisk miljø. Du er organiseret, fleksibel og kan arbejde selvstændigt. Du elsker – ligesom vi – at gøre noget godt i verden og at gøre det gennem formidling og underholdning. Og så gør det bestemt ikke noget, hvis du kan noget grafisk layout også.


Ansættelse

… snarest muligt. Kort ansøgning sammen med CV skal være teaterchef Torben Dahl i hænde senest: 21. marts kl. 12.00 på job@katapult.dk mrk. ’Salg og PR’ i emnefeltet.

Vi tager løbende folk til samtale, også før deadline, så jo før vi modtager din ansøgning jo bedre ☺

Teater Katapult søger HANDS
til hjælp ved gæstespil.

Teater Katapult har i løbet af en sæson mange forskellige forestillinger, der kommer forbi vores sale.


Når forestillingerne skal rykke ind og ud hos os, har vi brug for stærke hænder til at slæbe kulisser og sætte ledninger til de rigtige steder.


Der vil altid være en scenemester til stede, som kan hjælpe og forklare opgaverne.

Dine arbejdsopgaver

- Opsætning og nedtagning af kulisser

- Opsætning og nedtagning lys

- Opsætning og nedtagning lyd


Dine kvalifikationer

- Du er ikke bange for at trække i arbejdstøjet og tage fat

- Du er pålidelig og møde til aftalt tid

- Du behøver ikke have sceneteknisk erfaring, men det vil være en fordel.


Der er ikke tale om fast arbejde, men om løbende arbejdsdage ud fra vores sæsonprogram og ud fra krav, der opstår i forbindelse med de forskellige gæstespil/forestillinger. Jobbet vil derfor egne sig godt til studiejob.

Arbejdstiden vil ofte være i hverdage - både i løbet af dagen og om aftenen.


Hvis dette lyder som noget for dig, skriv da til kristian@katapult.dk.
  
Har du spørgsmål er du velkommen til at ringe på 86 20 26 99 - spørg efter administrator Katrine Tøt eller scenemester Kristian Vad.

Websitet er bygget i Ajour CMS