AudioMove - Turisme

Turister er den primære målgruppe for denne type af AudioMove-produktioner. Opleveren er i centrum, og er i høj grad en aktiv deltager i dramastykket. Omdrejningspunktet er selve ruten, og de ting som opleveren ser undervejs.

Det dramatiske forløb krydres nemlig med fakta om det sted, hvor opleveren befinder sig.

En turismeproduktion kan fx opleves i Aarhus i form af ‘Hikuins Blodhævn’, hvor Aarhus’ gader, stræder og seværdigheder spiller en central rolle i fortællingen. Opleveren kommer simpelthen på en gåtur rundt til mange af byens attraktioner i form af en interaktiv byvandring.

Denne skabelon kan overføres til museer, parker, historiske bygninger og lignende turistattraktioner. Det er med andre ord en ny måde at fremvise seværdigheder på.

Kan du bruge en AudioMove?

kontakt Teater Katapult for en uforpligtende snak om dine muligheder med AudioMove.

Kontakt

Websitet er bygget i Ajour CMS