AudioMove  Erhverv

Som udvikler af et nyt produkt er det vigtigt at forså bruger en af produktet. AudioMove er et digitalt produktudviklingsværktøj, der styrker produktudviklingen via personlig indlevelse i produktets slutbruger. Værktøjet sørger for, at produktudvikleren kommer helt ind i hovedet, kroppen og følelseslivet på slutbrugeren. Derved opnås en større forståelse for slutbrugerens behov og ønsker i forhold til produktet.


Som altid, når det gælder AudioMove-konceptet, er det dramatiske forløb i centrum.

AudioMove Erhverv bliver skræddersyet og tilpasset den specifikke virksomhed, så det bliver en unik og faktuel fortælling om den pågældende virksomhed. Virksomheden bestemmer selv de elementer, der skal indgå i fortællingen, og om den skal målrettes medarbejdere, kunder, partnere eller andre. Således bliver virksomheden en aktiv part i skabelsen af AudioMove produktionen.


Oplev din slutbrugers behov

AudioMove er et digitalt produktudviklingsværktøj, der styrker produktudviklingen via personlig indlevelse i produktets slutbruger. Værktøjet sørger for, at produktudvikleren kommer helt ind i hovedet, kroppen og følelseslivet på slutbrugeren. Derved opnås en større forståelse for slutbrugerens behov og ønsker i forhold til produktet. 

Værktøjet giver produktudviklere mulighed for at blive hovedperson i slutbrugerens hverdag og lære slutbrugerens subjektive behov at kende, som traditionelle objektive brugerundersøgelser og tekniske rapporter ikke kan.


Min Institution – af dramatiker Line Mørkeby

It-virksomheden KMD stod overfor en ny udfordring; at udvikle et it-system, der skulle passe ind i SFOers dagligdag.

At udvikle it-systemer til såkaldte varme hænder, mennesker placeret decentralt i kommunerne, er ikke KMDs spidskompetence.  Derfor fik de hjælp til at lære deres nye slutbrugere at kende på en ny og empatisk måde via AudioMove. AudioMove fungerede således som et subjektivt add-on til de objektive data om slutbrugeren, KMD allerede er i besiddelse af.

I Min Institution kunne man opleve en almindelig dag i en SFO både fra pædagogens, lederens, barnets og forælderens synsvinkel. Produktudviklerne havde derfor mulighed for at forstå en SFOs dagligdag og udfordringer. Læs mere om projektet her 



Økofonen – af forfatter Mette Finderup

‘Økofonen’ var et interaktivt mobilspil udviklet i et samarbejde mellem Teater Katapult, Arla Foods og Alexandra Instituttet og handlede om at formidle økologiske budskaber på underholdende vis. Økofonen havde premiere på Økodagen på Arla-gårde rundt om i Danmark d. 18. april 2010. Læs mere og lyt til en bid af produktionen her

Kan du bruge AudioMove?

kontakt Teater Katapult for en uforpligtende snak om dine muligheder med AudioMove.

Kontakt

Websitet er bygget i Ajour CMS